Biz TV
- תיאור
- תוכן קורס
תוכן הקורס
שיעורים
מצב
1
שיעור 1
-
הקדמה
-
מה לעשות כדי שזה יקרה - תוכנית טלויזיה פרטית בעסק
-
למה זה טוב שתהיה לך תוכנית טלויזיה פרטית בעסק
-
דוגמאות מהעולם - תוכניות טלויזיה פרטיות של עסקים המוטיב החוזר בתוכניות אלו
-
כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק א': הכנסות מהתוכנית עצמה
-
כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק ב': הכנסות ממכירות דרך התוכנית
-
כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק ג': הכנסות מתמשכות - מלקוחות שהגיעו להקלטה
-
עם איזה ערוץ הכנסות נכון להתחיל?
-
סיכום
- הקדמה
- מה לעשות כדי שזה יקרה - תוכנית טלויזיה פרטית בעסק
- למה זה טוב שתהיה לך תוכנית טלויזיה פרטית בעסק
- דוגמאות מהעולם - תוכניות טלויזיה פרטיות של עסקים המוטיב החוזר בתוכניות אלו
- כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק א': הכנסות מהתוכנית עצמה
- כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק ב': הכנסות ממכירות דרך התוכנית
- כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק ג': הכנסות מתמשכות - מלקוחות שהגיעו להקלטה
- עם איזה ערוץ הכנסות נכון להתחיל?
- סיכום
2
שיעור 2
-
מהן 6 התחנות במסלול לתוכנית טלויזיה פרטית בעסק
-
קביעת מטרה - מהי מטרת תוכנית הטלויזיה שלך?
-
למי אנחנו פונים? קביעת קהל היעד של התוכנית מה מאפיין את קהל היעד שלך
-
יצירת רשימת תכנים - על מה לדבר בתוכנית?
-
בחירת ז'אנר לתוכנית - חלק א': ז'אנר מעונב ז'אנר חפשי
-
בחירת ז'אנר לתוכנית - חלק ב': ז'אנר מוקלט מראש ז'אנר שידור חי האם לערבב ז'אנרים
-
פתיחת ערוצי הפצה - חלק א': >>מבנה הערוצים בטלויזיה הפרטית שלך >>שלב א' - בחירת ערוץ הפצה ראשי לתוכנית >>שיקולים לבחירת ערוץ ראשי לתוכנית
-
פתיחת ערוצה הפצה - חלק ב': ניתוח 6 ערוצי הפצה והתאמתם כערוץ ראשי או כערוץ משני
-
פתיחת ערוצי הפצה - חלק ג': שלב ב' - בחירת ערוצי הפצה משניים שיקולים בבחירת ערוצי הפצה משניים דוגמאות למבני ערוצים עוד ערוצים פופולריים שלא הזכרנו
-
איך להפוך את ההפצה לאוטומטית איך לשווק את התוכנית
-
סיכום
- מהן 6 התחנות במסלול לתוכנית טלויזיה פרטית בעסק
- קביעת מטרה - מהי מטרת תוכנית הטלויזיה שלך?
- למי אנחנו פונים? קביעת קהל היעד של התוכנית מה מאפיין את קהל היעד שלך
- יצירת רשימת תכנים - על מה לדבר בתוכנית?
- בחירת ז'אנר לתוכנית - חלק א': ז'אנר מעונב ז'אנר חפשי
- בחירת ז'אנר לתוכנית - חלק ב': ז'אנר מוקלט מראש ז'אנר שידור חי האם לערבב ז'אנרים
- פתיחת ערוצי הפצה - חלק א': >>מבנה הערוצים בטלויזיה הפרטית שלך >>שלב א' - בחירת ערוץ הפצה ראשי לתוכנית >>שיקולים לבחירת ערוץ ראשי לתוכנית
- פתיחת ערוצה הפצה - חלק ב': ניתוח 6 ערוצי הפצה והתאמתם כערוץ ראשי או כערוץ משני
- פתיחת ערוצי הפצה - חלק ג': שלב ב' - בחירת ערוצי הפצה משניים שיקולים בבחירת ערוצי הפצה משניים דוגמאות למבני ערוצים עוד ערוצים פופולריים שלא הזכרנו
- איך להפוך את ההפצה לאוטומטית איך לשווק את התוכנית
- סיכום
תוכן הקורס
שיעורים
מצב
1
שיעור 1
-
הקדמה
-
מה לעשות כדי שזה יקרה - תוכנית טלויזיה פרטית בעסק
-
למה זה טוב שתהיה לך תוכנית טלויזיה פרטית בעסק
-
דוגמאות מהעולם - תוכניות טלויזיה פרטיות של עסקים המוטיב החוזר בתוכניות אלו
-
כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק א': הכנסות מהתוכנית עצמה
-
כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק ב': הכנסות ממכירות דרך התוכנית
-
כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק ג': הכנסות מתמשכות - מלקוחות שהגיעו להקלטה
-
עם איזה ערוץ הכנסות נכון להתחיל?
-
סיכום
- הקדמה
- מה לעשות כדי שזה יקרה - תוכנית טלויזיה פרטית בעסק
- למה זה טוב שתהיה לך תוכנית טלויזיה פרטית בעסק
- דוגמאות מהעולם - תוכניות טלויזיה פרטיות של עסקים המוטיב החוזר בתוכניות אלו
- כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק א': הכנסות מהתוכנית עצמה
- כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק ב': הכנסות ממכירות דרך התוכנית
- כיצד תוכנית טלויזיה בעסק עוזרת לך להגדיל הכנסות - חלק ג': הכנסות מתמשכות - מלקוחות שהגיעו להקלטה
- עם איזה ערוץ הכנסות נכון להתחיל?
- סיכום
2
שיעור 2
-
מהן 6 התחנות במסלול לתוכנית טלויזיה פרטית בעסק
-
קביעת מטרה - מהי מטרת תוכנית הטלויזיה שלך?
-
למי אנחנו פונים? קביעת קהל היעד של התוכנית מה מאפיין את קהל היעד שלך
-
יצירת רשימת תכנים - על מה לדבר בתוכנית?
-
בחירת ז'אנר לתוכנית - חלק א': ז'אנר מעונב ז'אנר חפשי
-
בחירת ז'אנר לתוכנית - חלק ב': ז'אנר מוקלט מראש ז'אנר שידור חי האם לערבב ז'אנרים
-
פתיחת ערוצי הפצה - חלק א': >>מבנה הערוצים בטלויזיה הפרטית שלך >>שלב א' - בחירת ערוץ הפצה ראשי לתוכנית >>שיקולים לבחירת ערוץ ראשי לתוכנית
-
פתיחת ערוצה הפצה - חלק ב': ניתוח 6 ערוצי הפצה והתאמתם כערוץ ראשי או כערוץ משני
-
פתיחת ערוצי הפצה - חלק ג': שלב ב' - בחירת ערוצי הפצה משניים שיקולים בבחירת ערוצי הפצה משניים דוגמאות למבני ערוצים עוד ערוצים פופולריים שלא הזכרנו
-
איך להפוך את ההפצה לאוטומטית איך לשווק את התוכנית
-
סיכום
- מהן 6 התחנות במסלול לתוכנית טלויזיה פרטית בעסק
- קביעת מטרה - מהי מטרת תוכנית הטלויזיה שלך?
- למי אנחנו פונים? קביעת קהל היעד של התוכנית מה מאפיין את קהל היעד שלך
- יצירת רשימת תכנים - על מה לדבר בתוכנית?
- בחירת ז'אנר לתוכנית - חלק א': ז'אנר מעונב ז'אנר חפשי
- בחירת ז'אנר לתוכנית - חלק ב': ז'אנר מוקלט מראש ז'אנר שידור חי האם לערבב ז'אנרים
- פתיחת ערוצי הפצה - חלק א': >>מבנה הערוצים בטלויזיה הפרטית שלך >>שלב א' - בחירת ערוץ הפצה ראשי לתוכנית >>שיקולים לבחירת ערוץ ראשי לתוכנית
- פתיחת ערוצה הפצה - חלק ב': ניתוח 6 ערוצי הפצה והתאמתם כערוץ ראשי או כערוץ משני
- פתיחת ערוצי הפצה - חלק ג': שלב ב' - בחירת ערוצי הפצה משניים שיקולים בבחירת ערוצי הפצה משניים דוגמאות למבני ערוצים עוד ערוצים פופולריים שלא הזכרנו
- איך להפוך את ההפצה לאוטומטית איך לשווק את התוכנית
- סיכום